Dopravci LCC

WizzAir bude létat z Londýna – Lutonu do Popradu

Maďarský nízko-nákladový letecký dopravce zveřejnil na svých stránkách informaci, že od 28. Října začne létat mezi anglickým Lutonem a slovenským Popradem.


Cestující se na tomto segmentu tradičně dočkají základního, nikterak komfortního servisu v podobě Airbusu A320-200, uspořádaného pro 180 cestujících, v jediné cestovní třídě Economy. Samozřejmostí je zpoplatněné občerstvení na palubě letadla, stejně tak jako dostupnost příplatkových služeb, jejichž struktura je u Wizz neměnná. Frekvence spojení mezi Lutonem a Popradem bude třikrát týdně, pravděpodobně v úterý, čtvrtek a sobotu.
WizzAir ve své tiskové zprávě vyjádřil přesvědčení, že nově otevřená linka pomůže přlákat do Tater sportovně naladěné turisty z Velké Británie, se zjevným cílením na lyžaře, kteří na svazích Tater mohou najít tradičně solidní průměr nabízených služeb jak v ohledu ubytování, tak i sportovního vyžití.
HA-LWK-Wizz-Air-Hungary-Airbus-A320-200_PlanespottersNet_305157Wizzair prozatím stanovil startovní cenu na 29,90 EUR za jednosměrnou letenku – což se zdá být velmi lákavou cenou. Ovšem pouze do okamžiku, než si k dané ceně přičteme příplatky, bez nichž se lyžování lačný turista rozhodně neobejde – tedy minimálně jedno odbavené zavazadlo 11 liber, minimálně poplatek za přepravu sportovního náčiní ve výši 26 liber. V kontextu řečeného je nutné počítat s variantou, že pokud bude mít tato linka úspěch (což si osobně nemyslím…), bude se zvyšovat i cena za letenku. Tak jako tak, nejnižší cena, kterou cestující zaplatí za let mezi Lutonem a Popradem bude činit minimálně 41 liber.
Vaše názory nás samozřejmě zajímají – podělte se s námi o tom, jak Vy vidíte snahu WizzAir, létat z Londýna do Vysokých Tater!


Discover more from Dopravní Magazín

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from Dopravní Magazín

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading