Dopravní Magazín Letecká Doprava

Blueair Moravia: vítejte ve světě lokálních profesionálů

Jeto smutné. V době, kdy sestavení internetové prezentace zabere polo-profesionálům několik dní, Blue air Moravia, tedy nová společnost dopravce Blue Air a jihomoravského kraje, Vám nabídne – díky správci Ardin CZ s.r.o., paskvil v amatérském provedení.

Je zvláštní, že politici, kteří jsou zodpovědní za projekt společné firmy, nejsou schopni ani tak banálního úkonu, jakým je kontrola stavu internetových stránek a následného požadavku na vytvoření prezentace v alespoň částečně profesionálním vzhledu.

Profesionální prezentace Blue Air Moravia

Pokud se zamyslíme nad skutečností, že politici jsou v tomto konkrétním případě menšinově zainteresovanou stranou společného projektu mezi dopravcem Blue Air a jihomoravským krajem, pak při vědomí faktu, jak málo se zajímají o prezentaci svého uskupení, by rozhodně nemělo dojít k zapomnění, že investice jihomoravského kraje pocházejí z rozpočtových fondů. Což znamená, že oni politici mají zodpovědnost za účelné vynaložení finančních prostředků tak, aby nebylo sebemenší pochybnosti nad účelem a správností jejich využití. V tomto případě však zatím nelze popřít, že výsledek je poněkud zvláštní.
Ale možná, že to tak na jižní Moravě chodí.


Discover more from Dopravní Magazín

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from Dopravní Magazín

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading