Dopravní Magazín Infrastruktura leteckého provozu Letecká Doprava

Roman Pacvoň: letiště Praha může být středoevropským hubem

V předchozí reportáži jsem Vám přiblížil svoji cestu na letiště Václava Havla v Praze (pro zjednodušení budu používat zkratku LVH…), kde na mne čekal Roman Pacvoň, specialista externí komunikace Letiště Praha a.s.. A já jsem byl rozhodnut pojmout naši konverzaci velmi netradičním způsobem.

Spolu jsme se vydali na terasu restaurace Praha, kterou letiště Praha provozuje ve vlastní režii – a jak v rozhovoru zazní, je to úmyslné řešení, které se snaží působit na konkurenční provozovny stejného, či podobného zaměření cenovou politikou, která umožňuje cestujícím i návštěvníkům letiště najít alternativu v případě, že nejsou spokojeni s nabídkou konkurenčních provozoven.
V rozhovoru jsem se tiskového mluvčího ptal nejen na rozvoj letiště Praha, ale i na budoucí možnou konkurenci v podobě letiště Praha – Vodochody, které se netají svým úmyslem stát se konkurencí letišti Praha – LVH a “stáhnout” pod svoji infrastrukturu nízko-nákladové a charterové dopravce.
Roman Pacvoň se také zmínil o novém systému odbavení, který se právě v těchto dnech testuje v prostorách Terminálu 2 i o budoucím využití Terminálu 1.
Pokud Vás tedy zajímá, jak náš velmi netradiční rozhovor (jak jsem již zmínil v úvodu) probíhal, podívejte se na video (47 minut, v českém jazyce):


Discover more from Dopravní Magazín

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from Dopravní Magazín

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading